sobota

CCXXVII

Včeraj sem pred spanjem sanjala o tebi.
Zavij me v star časopisni papir kot drobovje mrtve ribe in me odvrzi.
Beseda drobovje me pomirja. Včasih si jo šepetam, ko se gola gledam v ogledalo. Včasih me vzburi, večino časa pa ostanem hladna.

5 komentarjev:

  1. vzburljiva je misel na to kaj te vzburi. gotovo so spancu sledile mokre sanje. o meni.
    -eva

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Eva, erotika se ne sme nanašati samo na predmetno, ker bi bila preveč dolgočasna. Abstraktnost mi bolj ugaja.

    OdgovoriIzbriši
  3. evelina se s tabo ne strinja. čar erotike je ravno v čim bolj sočni in konkretni predstavi. in jaz se z njo strinjam.
    -eva

    p.s. evelina je moja abesinska mačka

    OdgovoriIzbriši
  4. omg kje te nism našla prej!
    knjiga neznosna lahkost bivanja je ena mojih najljubših! vsi tvoji citati pa so ravno pravi..da mi ko to berem, ustavi čas...dir življenja se upočasni in dan/misli/dogodki se osmislijo. tenkju! =)

    OdgovoriIzbriši