torek

CXCVIII

Danes sem pozabila na spodnje perilo, ko sem hitela v dež po knjige.
Samo na rjave čevlje sem mislila, a jih nisem našla.
Mlademu dekletu se takih stvari ne sme zameriti.

5 komentarjev:

  1. Ne zamerim ti. Pa čeprav je to le še en simptom današnje mladine. Nobenih vrednot, nobenih moralnih norm, nobenega spoštovanja!

    OdgovoriIzbriši
  2. Sori če je bil prejšen komentar mal sarkastičen, bring back the days of "dehidracija & ali sem vredna objave"... :D
    no hard feelings ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. nemoreš silit slavčka v kletki da poje. pust mi, da pišem kar hočem.

    ni res, da nimam vrednot in moralnih norm. mogoče niso enake tvojim in vendar so.
    spoštujem pa vse, ki si moje spoštovanje zaslužijo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sej vem Mendy, ne rabš poudarjat ;) Mal se šalim kdajpakdaj kar pa ne pomeni da te žalim al karkol :) mislim da veš da nebi komentiral če bi mislu kaj negativnega o tebi.

    OdgovoriIzbriši
  5. sej nisem vzela ko žalitev.

    OdgovoriIzbriši