sobota

CLIV

Soliti pamet z govorjenjem na pamet? Še na kraj pameti mi ne pade! Kako zelo sem pametna. Pa me ta pamet stane več kot nafta. (f se odšteje po želji) Umetna pamet tvori moj um. Umetna kot umetnost. Široko morje pametovanj o skrajno pomembnih zadevah. Pa se me sploh ne zadevajo, te zadeve, kvečjemu se zadevajo v steno. Pometla bom z vsakim, ki podvomi v bistrost moje pameti. Ja pa kaj še. Neumnost.

5 komentarjev:

  1. bistrost moje pameti ... kaj pa če maš umazano pamet, tko kt jaz?

    OdgovoriIzbriši
  2. to je zgolj tvoja domišljija, Kris. Ne pamet.

    OdgovoriIzbriši
  3. a mi slučajno soliš pamet? :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Fucking brilliant, ko človek pogleda nase z distance je resničnost velikokrat taka. Problem je v tem, da veliko ljudi sebe ne vidi- s take distance, ali pa, če že, vidi sliko ki je zamegljena.

    OdgovoriIzbriši