torek

CXLIII

CocoRosie - La Maison De Mon Reve

I want to be by your side. Tako pravita. Tako pravim jaz. Rada sem tam. Ob tebi. Sama sebe potem prepričujem, da nisem odveč, da nisem v napoto. Saj nisem kajne? Sprehodila se bom po celotni dolžini kitajskega zidu. Z mislijo le nate. Vzela si bom čas in hodila. Pred mano boš samo ti. Za mano ne bo nikogar. To bom storila zate.

6 komentarjev:

  1. nisi v napoto/vzami si čas/pohiti/odločitev je tvoja

    OdgovoriIzbriši
  2. všeč mi je tvoj blog. Tak mellow mi je. Začuda, me zelo sprošča ko ga tu in tam preberem.

    Morala sem povedati svoje mnenje ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. ne moreš it s takega koncerta pa ju ne met rad. bianca mi je bila malce strašljiva. ampak koncert je bil dober. publika takisto. vsaj na mojem koncu. in love

    OdgovoriIzbriši