torek

CXXIX

Marnie Stern - This Is it and I Am it and You Are it and so Is That and He Is it and She Is it and it Is it and That is That

Ne obstajam? Kako to misliš, ne obstajam? Saj sem vendar tu, pred tabo. Stojim tukaj. Skačem. Cepetam. Izgledati moram hudo komično. Saj se mi vendar smeješ! Kaj je potem s tem nakladanjem o mojem ne-obstoju? Naj pomečem vse knjige s polic, da mi boš verjel? Skočila bi skozi okno, če bi to imelo kak smisel. Skozi okna se skače, ne pleza. Tukaj je tako ali tako vse narobe. Daj no! Še zmeraj me bega to, da me ni. Poznam vsaj 5 ljudi, ki se zdrznejo ob omembi mojega imena. Kaj ni to dovolj dober dokaz?

8 komentarjev:

  1. sori. tole sem najdu čisto po naključju, isku sm cover od tegale zanimivega albuma da ga lahko spokam na ipod (kul muzka drugač). no in šele po dobrih 5ih minutah se spomnim da OMOJBOG TMLE JE NEKI PISAL V SLOVENŠČINI! in odbrzim nazaj in seveda najdem blog. in se primem za glavo. ker ti očitno nekdo dela krivico. nevem če boš tale komentar sploh kdaj našla, pa tud nevem kaj ti bo pomenu, če ga boš. glavo pokonci. da dokazuješ samega sebe, ne rabiš drugih. dregni se v rebra, zaboli te. če stopiš ven čutiš veter v svojih kratkih laseh. zato stopi ven, čuti veter in se dregni v rebra in se smej in ne pusti drugim da te omejujejo. obstajaj.

    OdgovoriIzbriši
  2. haha. hvala! vse najdem! vse vidim. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. potem seveda vidiš tudi to, ne?

      ne spomnim se več kdaj sem naletel na tvoj blog, ampak zdej sem ga pred kratkim spet odkril.kul mi tvoj blog je, kul.iskreno pišeš, kar je pa sploh carsko.

      in zdej pač slučajno berem tvoj blog od začetka in sem pač ob tem komentarju anonimneža še sam moru povedat, da berem.

      Izbriši
  3. *kul mi je tvoj blog, kul.

    ka zdej imaš slučajno pavzo al si nehala pisat?

    OdgovoriIzbriši
  4. ravno imam v pripravi eno objavo

    OdgovoriIzbriši