petek

CXXII

Avey Tare, Panda Bear & Geologist - Hollinndagain

Ja ja ja. Ti si toliko Bukowski kot si Miller. Kaj sem pa jaz? Osborne in Goethe? Mogoče. S pridihom Šalamuna, samo zato, ker rada govorim nesmisle. Ne. Proust. Anti-Proust. Kratko in jedernato. Z bistvom. Brez veze. Brezveze. Noben ne mara Dekleve in oba bi bila rada Hesse. Kaj pa Byron? On me edini razume. Ni res! Jas sem Sagan. Lepa in nevara. Strup v steklenički parfuma. Pustimo te avtorje naj gnijejo v miru. Pustimo jim večno omamljanje na porumenelih straneh. Tako ali tako bomo pozabljeni. Tako ali tako bodo oni vedno prezirani. Nerazumljeni. Ko kažem sredinca se vedno nasmehnem. To je moja dekadenca.

4 komentarji:

  1. saj ne, da ne maram dekleve, samo berem ga skrajno težko. in nekdo me kar naprej zalaga z njegovo robo. nimam placa za knjige, dajte mi raje kako flašo.

    OdgovoriIzbriši
  2. kaj pa karl maj? kaj pa džil vern? kaj pa, em... branka jurca?

    OdgovoriIzbriši
  3. we are we are the dandy cowboys!

    OdgovoriIzbriši