ponedeljek

CX

Yeah Yeah Yeahs - It's Blitz!

Prazna si. Oh kako zelo prazna. Tvoja notranjost je tako oholo vakumizirana, da me boli želodec. Taka praznina bi morala biti prepovedana, čisto preveč je že vulgarna. Še jajce ima svoj rumenjak. Ti imaš manj kot nič. Besede, ki jih bruhaš se mi lepijo pod bosimi nogami. Ta packarija se mi tako neznosno gabi, čeprav imam močan želodec. Ampak ne za človeško neumnost. Navadnost. Izpahnila si bom čeljust od dolgčasa. Nisi vredna v resnici. Kričim, ker se ne morem otresti tvoje bližine. Bojim se, da me ne uničiš. Posrkaš v svojo črno luknjo brezvezja. Prepričana sem, da se v resnici hraniš s človeškimi idejami. No, idejami drugih. Piješ njihovo strast in jo prodajaš kot svojo. Osvežilno limonado. Resnično pustiš grenak priokus v ustih.

4 komentarji: