sobota

XXVII


Nisem imela časa.
Nisem imela volje.
Nisem imela ideje.

Nobeden od teh izgovorov ni dovolj dober.
Moj blog propada, ker niti sama več ne verjamem v svoje besede,
drugi jih pa še razumejo ne.
Boli me želodec ob pogledu na vas
''prijatelji''!
Zakaj si nadevate lažne obraze?
Zakaj se skrivate za računalnikom, za dlanjo pred usti, za alkoholom, za drogami, za fantom, za punco, za vsem kar najdete.
Kje je tukaj pravica?!

2 komentarja:

  1. Želodec te boli zaradi alkohola včeraj. Ne, sej ne, sry:).

    No drugače pa ne vem, katerim "prijateljem" je to namenjeno, tko da bom rajš tiho:). Sem pa mela pred kakima dvema tednoma podoben "izpad". But I got over it, ker sem ugotovila da nimam prav in samo iščem razloge za nejevoljo. Ne pravem pa, da je pr teb isto.

    OdgovoriIzbriši
  2. me neither. ne vem, katerim narekovajem.

    OdgovoriIzbriši