nedelja

XXII

Robert Mapplethorpe

Nekateri ljudje so rojeni pod srečno zvezdo.
Nekateri ljudje so samo rojeni.
Nekateri ljudje smo padli v ta svet.
Ponesreči.
Po nesreči.

10 komentarjev:

  1. Mene jetudi mati slučajno napol-zaželeno rukenla ven po Černobilu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jasem nastala ponesreči.
    Zdaj mi foter skos govori: če bi se te hotl znebit, bi se te že takrat.

    How nice.

    OdgovoriIzbriši
  3. moji so rekli, da so loto špilali. če bo dobitek, pač bo. sem vprašala, če so bli veseli, ko so jackpot dobili pa se jim ni zdelo zabavno. go figure.

    če bi vedli, da bodo dobili mene, bi se šli hazarderje? ne vem. brezpogojna ljubezen. ne vem.

    OdgovoriIzbriši
  4. otroci. tole nima veze stem,da vas starši niso planiral.
    glejte globje.

    OdgovoriIzbriši
  5. Sej vemo da ne, od tebe bi paja tega ne pričakovali. Samo kaj ko seje razvila debata.

    OdgovoriIzbriši
  6. mejte take debate v merkator baru. nepa namojem blogu.

    OdgovoriIzbriši
  7. V beznico nas pošiljaš, kaj. Ti blogovski snob.

    Ej anije carsko ko Juno reče honest to blog.

    OdgovoriIzbriši
  8. jest sm pa misenla, da je blog mesenđer. ani?

    OdgovoriIzbriši
  9. Kaj maš proti merkator baru Mendi/Julija? Danes sem se že 4x sprehodila mimo, ker je tok carski. (sicer semi-prostovoljno ampak oseen). Okej, oprostim, če je mišljen tist merkator bar v parkirni hiši.

    Sicer pa oprosti kersem delno (2/9) zasmetila tvoj presvetli blog, ne bom več:*

    OdgovoriIzbriši