četrtek

X

Nobuyoshi Araki

Običajen nemški državljan srednjih let kupuje v Lidlu ali Aldiju; seksa 117-krat na leto; vozi nekaj let star golf srebrne barve in ga opere devetkrat na leto; dvakrat na leto gre na počitnice (najraje na Majorko); dela 30,3 ure na teden; meni, da je cena bolj pomembna od kvalitete izdelka, razmišlja o tem, da bi v stanovanju prebelil stene in položil nov parket; potrebuje 15 minut, da zaspi.
Insomnia.
Ne morem spati.
Sredi noči tavam po sobi
in razmišljam.
Zjutraj jokam za izgubljeno nočjo,
pojem kosilo.
Grem v knjižnico.
Razlika med moškimi in ženskam je v tem, da so moški večinoma predebeli, da več pijejo in več sanjajo o seksu, medtem ko ženske raje berejo horoskope in knjige o dietah.

3 komentarji:

  1. kako lepa fotografija!
    najhujših 15 minut, torej.

    OdgovoriIzbriši
  2. Welcome to the club- insomnia club.
    Jas zdele umiram. Nisem zaspala do treh, zbudila sem se pa okol pol šestih zjutri. Superca. Če ne pomaga niti redbul je res hudo. Hah

    OdgovoriIzbriši
  3. fotografija je res lepa.
    tista prejšnja je bila mal ogabna, pa sem jo morala odstranit.

    hvalabogu, je moje nespečnosti konec. učeraj sem spala kot dojenček. pomirila sem se sama s sabo

    OdgovoriIzbriši